- Aby uzupełnić wniosek o organizację konferencji, należy skorzystać z przycisku po lewej stronie: „Kliknij aby dodać konferencję”.
- Następnie należy uzupełnić kolejno wszystkie zakładki formularza ( „Podstawowe informacje”, „Cel konferencji”, „Data”, „Dodatkowe informacje”, „Języki”, „Wpływy”, „Koszty”). W przypadku konferencji bezkosztowych, w pozycjach „Wpływy” i „Koszty” należy wpisać zera.
- W ostatniej zakładce formularza znajduje się możliwość wysłania go do administratora konferencji, w celu jego weryfikacji.
- Informację o pozytywnym zweryfikowaniu wniosku lub o konieczności jego poprawy, wnioskodawca otrzyma w formie mailowej (na adres mailowy osoby do kontaktu).
- Po akceptacji wniosku należy ponownie zalogować się do konta pracownika, wygenerować dokument PDF i wydrukować formularz.
- Kolejnym krokiem jest podpisanie i opieczętowanie go przez organizatora, a także uzyskanie opinii, podpisu i pieczęci Dziekana lub Prodziekana Wydziału.
- Tak przygotowany formularz należy przekazać do Biura ds. Nauki (Rektorat, pokój 200) w celu dalszego procedowania.
- Kompletna dokumentacja zostanie Państwu przesłana drogą mailową.
- Wszelkie zmiany (szczególnie dotyczące terminów konferencji) należy przedkładać w formie papierowej, jako prośbę do Prorektora ds. Nauki, prof. dr hab. Jerzego Jaroszewskiego. Odpowiedzi również będą do Państwa kierowanie drogą mailową.